e-commerce

Konfiguracja sklepu internetowego w Baselinker – to nic trudnego!

Istotnym elementem w konfiguracji konta Baselinker, jest podłączenie sklepu internetowego. Daje to możliwość:

  1. Pobierania zamówień ze sklepu do Baselinkera – ważne, gdy wystawiamy w Baselinekrze listy przewozowe i dokumenty sprzedaży.
  2. Pobierania produktów z magazynu sklepu do Baselinkera – co umożliwia masowe wystawienie ich na dostępnych w Baslinker markerplace’ach jak Amazon, Ebay, Allegro.
  3. Dodawanie zamówień z Baselinker do sklepu internetowego – jeżeli prowadzisz magazyn w sklepie internetowym, istotne jest by wszystkie zamówienia znalazły się w jednym miejscu, by aktualizować stany przy produktach na aukcjach. Ułatwi wyeliminowanie sprzedaży, produktów, których fizycznie brakuje na stanie.

 

Podłączenie sklepu internetowego – jak przebiega procedura?

  1. W panelu integracje za pomocą zielonego przycisku wyszukujemy moduł sklepu internetowego, który chcemy podłączyć.
Shiftkey image

2. Uzupełniamy potrzebne dane w konfiguracji połączenia ze sklepem.

  • Nazwa wyświetlana sklepu – dowolna
  • Adres strony naszego sklepu
  • Login i hasło konta administracyjnego, którym logujemy się do sklepu
Shiftkey image

3. Następnie sprawdzamy, czy połączenie jest prawidłowe.

Shiftkey image

4. Następnie w zakładce „Zamówienia” dodawanie zamówień do sklepu oraz pobieranie zamówień ze sklepu ustawiamy na TAK.

Shiftkey image

5. To już wszystko – wystarczy teraz zapisać ustawienia klikając przycisk poniżej!

Jeżeli potrzebujesz pomocy z integracją danej platformy sprzedażowej bądź sklepu internetowego skontaktuj się z nami!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Add Comment *

Name *

Email *

Website

Potrzebujesz więcej informacji?

Jesteśmy ekspertami od promocji w e-commerce. Posiadamy szeroką wiedzę i doświadczenie w działaniu na marketplace, jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi zmianami i nowinkami.