External image
Zaawansownie działnia oraz

Automatyzacja obsługi Klienta z HelpRatchet

Duża liczba wiadomości nie pozwala Ci na efektywną pracę? Dzięki HelpRatchet poprawisz wskaźnik odpowiedzi. Wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie z obsługą klientów na Marketplace, skonfigurujemy Ci wielojęzykowe i automatyczne narzędzie od obsługi Klienta.

  • Zlecając konfigurację HelpRatchet otrzymasz od nas 30 dni okresu próbnego.

Selium jest autoryzowanym partnerem

Kompleksowe wdrożenie w zakresie BaseLinkera

BaseLinker to wszechstronny manager zamówień. Jedno z najpopularniejszych obecnie rozwiązań na rynku. Pozwalające zarządzać sprzedażą omnichannel.

Narzędzie integruje sprzedaż z Allegro/Amazon/eBay oraz praktycznie każdego sklepu internetowego.

Integracje
  • Integracja z popularnymi platformami sprzedaży i narzędziami e-commerce w jednym. Elastyczne rozwiązania

  • łatwe do skalowania i dopasowania do Twoich potrzeb.

External image

Zakres wdrożenia BaseLinker

Korzystaj z jednej lub wielu funkcji! Masz pełną dowolność w jakim zakresie korzystasz z programu BaseLinker. Wszystkie funkcje możesz pobrać do jednego, przyjaznego w obsłudze panelu.

Szkolenia
Szkolenia

Przeszkolimy Ciebie oraz Twój zespół. 100% praktycznej wiedzy zbieranej od lat. Pomożemy Ci rozwinąć biznes.

INTEGRACJE
INTEGRACJE

Zintegrujemy Twojego BaseLinkera z zewnętrznymi platformami sprzedażowymi Allegro, eBay, Amazon, Ceneo.

MAGAZYN
MAGAZYN

Zarządzanie magazynem, import, eksport produktów oraz obsługa sprzedaży z magazynu BaseLinkera.

Automatyzacja
Automatyzacja

Przenieś swój biznes na nowy poziom i zaoszczędź czas i pieniądze, dzięki BaseLinker - wszechstronnemu managerowi zamówień.

AUDYTY
AUDYTY

Bazując na naszym doświadczeniu wskażemy zarówno słabsze jak i mocne strony Twoich działań na marketplacach.

WYSYŁKA
WYSYŁKA

Przez lata praktyki wypracowaliśmy najlepsze i najtańsze metody wysyłki do krajów UE.

External image
optymalizacja pracy dzięki

Automatyzacja procesów

BaseLinker to narzędzie, które pomogą usprawnić procesy w firmie. Zautomatyzuje Ci procesy wysyłki, generowania faktur oraz przyspieszy proces wystawiania ofert.

Możliwość tworzenia akcji automatycznych i zdarzeń, które oszczędzają czas, eliminują błędy i pozwalają przetwarzać więcej zamówień.

Skróć czas realizacji zamówienia!
  • Stwórz dowolne statusy

  • które pomogą Ci uporządkować listę zamówień.

  • Wprowadź do firmy kolektory danych

  • które usprawnią pracę magazynu.

Firmy z którymi współpracujemy.