Poznaj aktualne oferty pracy

Wybierz odpowiednią ofertę lub wyślij nam Swoje CV na adres: service@selium.eu

Stawiamy na rozwój

Od lat z sukcesem prowadzimy sprzedaż na marketplace oraz każdego dnia powiększamy nasze kompetencje techniczne i biznesowe. Wierzymy, że musimy dążyć do bycia najlepszymi w naszej branży. Mamy misję, aby dzielić się naszą wiedzą z innymi.

Innowacyjny system pracy
Selium od samego początku stawiało na pozyskanie najlepszych ekspertów z zakresu sprzedaży na marketplace oraz autoamtyzacji sprzedaży. Dzięki usprawnieniu procesów oraz zgranej pracy zespół może pracować zdalnie i dlatego posiadamy specjalistów i ekspertów z całej Polski!

Specjalista ds sprzedaży internetowej na AMAZON

Zakres obowiązków:

  • Przygotowanie dokumentacji i raportów Amazon
  • Tworzenie i optymalizowanie opisów produktów w celu osiągnięcia najlepszych wyników sprzedażowych.
  • Otwieranie konta sprzedawcy na Amazon.
  •  Analizy potencjału sprzedażowego dla potencjalnych klientów.
  •  Wyszukiwanie informacji pozwalających rozwiązać problemy związane ze sprzedażą na Amazon.
  • Profesjonalna obsługa klienta (mail, telefon) końcowego poprzez platformę Amazon.
  • Pisanie planów naprawczych i odblokowywanie kont

Oczekujemy:

  • BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ AMAZON poparta doświadczeniem
  • Mile widziana jest znajomość dodatkowo języka. Angielski, , Rosyjskiego, Hiszpański, Włoski, Francuski
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność i terminowość. Sprzedaż na największej światowej platformie e-commerce i obsługa klienta wymaga abyśmy byli zorganizowani i terminowi.
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Dokładność i dbanie o szczegóły.
  • Chęć do rozwoju zasad sprzedaży na Amazon.
  • Mile widziana znajomość innej platformy sprzedażowej, Real, Aliexpress, Cdiscount, Ozon

Oferujemy: 

·      Wynagrodzenie adekwatne do wymagań stanowiska

·      Szeroki zakres swobody działania

·      Praca zalana w trybie asynchronicznym

·      Współpracę przy wprowadzaniu polskich i zagranicznych produktów na największe europejskie rynki

·      Samodzielne stanowisko pracy z możliwością udziału w wielu rozwijających projektach

Pamiętaj, że zgłoszenie to nie tylko CV, pomyśl co mogłoby nas do Ciebie przekonać.

Specjalista ds, Baselinker

Podstawowym zadaniem będzie implementacja systemy Baselinker u naszych klientów.

Kompleksowo od pomocy w dobrze systemów erp, dobrze drukarek i optymalizacji stanowisk do pakowania na szkoleniach kończąc.

ZADANIA:

  • Pełna integracja programu Baselinker na koncie klienta
  • Pomoc w doborze oprogramowania, narzędzi do obsługi
  • Prowadzenie wdrożeń u Klientów
  • Konfiguracja systemu ERP np. subiekt
  • Implementacja produktów do bazy Baselinker
  • Konfiguracja akcji automatycznych
  • Pomoc serwisowa klientom
  • Pomoc przy wystawieniu ofert na ebay, amazon, allegro itp
  • Tworzenie dokumentacji wdrożeniowej
  • Tworzenie materiałów dydaktycznych

WYMAGANIA:

  • Duże doświadczenie w obsłudze programu Baselinker – wymagane
  • Biegła znajomość EXCEL – marka oraz Visual Basic,
  • Wykształcenie programistyczne i znajomość API będzie dużym atutem
  • Doświadczenie w obsłudze platform sprzedażowych Ebay, Allegro i Amazon i inne;
  • Znajomości języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego lub innego będzie dodatkowym atutem
  • dokładność,
  • analityczne podejście do powierzonych zadań,

OFERUJEMY:

  • Praca w firmie, która jest jedną z nielicznych firm będących partnerami Baselinker
  • Asynchroniczny model pracy
  • Dużą elastyczność i samodzielność
  • Dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji i wdrażaniu własnych pomysłów oraz kreatywnych rozwiązań
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej firmie z branży e-commerce,
  • Formę zatrudnienia dostosowaną do potrzeb Kandydata
  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Specialista ds. Social Media i Marketing

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Samodzielne prowadzenie kampanii Social Media / Google Ads (planowanie, kupowanie, optymalizowanie i raportowanie)
  • Prowadzenie mediów społecznościowych
  • Prowadzenie działań marketingowych w tym koordynowanie eventów oraz wydarzeń online
  • Kontakt z mediami w celu publikacji artykułów eksperckich
  • Prowadzenie kampanii PPC w Google Ads i Facebook
  • Administrowanie grupami na Facebook
  • Redagowanie materiałów szkoleniowych i firmowych
  • Pomoc przy tworzenie kreatywnych opisów produktów dla naszych klientów na obsługiwanych portalach
  • Kampanie email marketingowe oraz współtworzenie newsletterów
  • Pomoc przy organizacji konferencji oraz wydarzeń online

WYMAGANIA:

  • Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego, niemieckiego, francuskiego, włoskiego lub hiszpańskiego
  • Znajomość prowadzenia kampanii Social Media
  • Bardzo dobrej organizacji czasu pracy, sumienności i terminowości
  • Dokładności i dbania o szczegóły
  • Doświadczenia w prowadzeniu działań promocyjnych i PR B2B
  • Podstawowej znajomości systemów CMS typu WordPress
  • Podstawowej znajomości portali sprzedażowych: Allegro, Amazon, eBay

OFERUJEMY:

  • Możliwość pracy nad różnorodnymi projektami dla dużych marek
  • Stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie
  • Wynagrodzenie zgodne z kompetencjami
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Zdobycie unikalnej na polskim rynku wiedzy dotyczącej sprzedaży poprzez największe platformy e-commerce na świecie
  • Pracę w miłej i motywującej atmosferze
  • Benefity oraz dodatki dla naszych pracowników
Shiftkey image