External image
Strona produkty A+

A+ Content

+ Content, który był wcześniej znany jako Enhanced Brand Content (EBC). Ta funkcja Seller Central umożliwia modyfikowanie obszaru opisu oferty produktów za pomocą bogatej wizualnie zawartości - w tym ulepszonych zdjęć i niestandardowego umieszczania tekstu - aby opowiedzieć historię swojej marki.

  • Stworzymy dla Ciebie indywidualny projekt!

Zajmiemy się projektem 360

Wyróżnij Swoje produkty i markę dzięki dodatkowej opcji Amazon – A+ Content która wzbogaci Twoją stronę produktową.

Strona produktu A+ będzie zawierać:

– Zintegrowane filmy wideo o wysokiej jakości (720p) i długości 3 minut.

– Atrakcyjne zdjęcia produktów i wizualizacje, w tym 7 modułów, które zawierają zdjęcia w jakości HD.

– Wzbogaconą listę FAQ w celu wyjaśnienia nieporozumień i zwiększenia zaufania dzięki angażującemu układowi.

– Interaktywne doświadczenia, takie jak moduły hotspot, które reagują na klienta, gdy najedzie on na cechy produktu lub moduły karuzelowe, aby pomóc klientom w łatwym przewijaniu.

– Strony produktowe przyjazne dla urządzeń mobilnych i głosu, które integrują się z systemem Alexa.

Shiftkey image
[/vc_column]

Wyróżnij swój produkt na tle konkurencji

Amazon to bardzo konkurencyjny rynek. Coraz trudniej jest znaleźć produkty, które mają dość wysoką marżę i gdzie nisza nie jest zatłoczona przez innych sprzedawców próbujących zabezpieczyć swój kawałek tortu. Jednym ze sposobów na wyróżnienie się z tłumu jest atrakcyjny Content Marketing – dla którego treści Amazon A+ są prawie jedyną dostępną opcją. Co więcej, dodanie Amazon EBC może pomóc w zepchnięciu niektórych reklam, które platforma umieszcza na listach produktów, dzięki czemu klienci nie będą rozpraszani przez konkurencję.

[/vc_row]