Optymalizacja produktów pod kątem SEO dla wyszukiwarki Aliexpress

Po co optymalizować nagłówek?
Słowa kluczowe w nagłówku produktu są podstawą poprawy jego pozycjonowania. Z tego względu jakość nagłówka bezpośrednio wpływa na to, że produkt jest częściej wyświetlany przez kupujących. Wybierz produkt, który chcesz zoptymalizować i kliknij ANALIZA DANYCH WIĘCEJ Krok 1 Aby wprowadzić poprawki, wejdź w „Analizy” a potem wybierz „Analiza artykułu”

Krok 2
Wybierz produkt, który chcesz zoptymalizować i kliknij „Analiza danych”.

Krok 3
Pod analizowanym produktem pojawi się dodatkowe menu. Wybierz „Analiza słów kluczowych” aby sprawdzić poziom ekspozycji słów kluczowych z listy znajdującej się po lewej stronie. Czasami pojawia się osobna lista po prawej stronie z głównymi słowami kluczowymi, które pomogą zoptymalizować nagłówek.

Krok 4
Dzięki tym słowom możesz wprowadzić zmiany w nagłówku produktu, aby go zoptymalizować. Zalecamy stosowanie formatu MARKA + Sposób sprzedaży + Materiał, cechy + słowa kluczowe. Przykład: LE TOUT Zestaw 3 części bransoleta z kryształków w formie serca posrebrzana dla kobiet. Na końcu przewodnika znajduje się więcej przykładów. Optymalizacja atrybutów Atrybuty są bardzo ważne, są pomocne szczególnie dla tych kupujących, którzy wyszukują produktów po cechach i korzystają z filtrów. Dzięki temu twoje produkty będą wyświetlane przy bardziej szczegółowych wyszukiwaniach. Aby zobaczyć podstawowe atrybuty produktów podobnych do twoich, przejdź do „Analiz” a następnie wybierz „Trendy artykułu”.

Wybierz kategorię, kraj i przedział czasowy. Domyślnie wyświetla się język chiński 金球 , co oznacza światowy. Aby wybrać Hiszpanię, odszukaj po chińsku 西班牙, na piątej pozycji na liście. Pojawi się wykres kołowy jak na poniższym obrazku. Im większe koło, tym częściej pojawia się w wyszukiwaniach i filtrach. Zalecamy zwrócić szczególną uwagę na największe koła. Kliknięcie w dowolne koło przeniesie cię na stronę z atrybutami związanymi z tym słowem kluczowym.

Na kolejnym obrazku z kołami kliknij w symbol +, aby zobaczyć powiązane atrybuty. Zanotuj atrybuty, które najbardziej odpowiadają twojemu produktowi.

W „Produktach” i „Podstawowych informacjach o produkcie” odszukaj zakładkę „Cechy” i dodaj brakujące atrybuty. Jeśli chcesz dodać atrybut, który domyślnie się nie pojawia, możesz go stworzyć klikając przycisk „Dodaj nową cechę”.

No Comments

Post A Comment